DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

luns, 29 de xullo de 2013

BLOGUES ESCAPARATES

 
Esto de bloguear, entendendo isto como ler blogues, sempre me pareceu como mirar revistas  de cousas que sabes por anticipado que che van a gustar.
Cando estas a ler una revista, do tipo ou temática que sexa, sempre aparece publicidade, que na maioría das veces paso de largo.
Sempre leo os mesmos blogues, están dentro da miña  lista de favoritos e así teño localizados todos os que me interesan.  Vounos poñendo na lista cando atopo algún que me chama a atención por algo.
Pero co tempo voume dando conta de que algún deles pouco ofrecen, xa que sólo teñen publicidade.
Non me refiro a algunhas bloguers que fan referencia a certos productos e como non indican información dos mesmos, onde mercalos, etc, pero que , ademáis fan outras valoracións, nin as que mostran algún produto novedoso que acaban de descubrir.
 Refirome a outros nos que non hai opinión alguna, son simplemente anuncios, de roupa de nenos, de productos de beleza,.... post tras post son anuncios de cousas.
Estou pendente de borrar da miña lista de favoritos algún deses porque vou comprobando que non me aportan gran cousa.

Ningún comentario:

Publicar un comentario