DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

domingo, 13 de novembro de 2011

O HORARIO

O HORARIO

E algo que me trae de cabeza. Ter todo programado e organizado é para min indispensable. Necesito, como á auga para vivir, ter unha axenda co meu horio establecido: diario, semanal, mensual, da parte laboral, das actividades a facer, das obrigas, das comidas, dos recados .... de todo absolutamente.

Hai certos momentos do día que teño organizando minuto a minuto, non todos ¡¡¡ menos mal !!!

Pareceme que de ese xeito podo chegar a aforrar algo de tempo, e andar polo menos sen presas cando estou cos nenos.


Non suelo queixarme por queixarme, incluso me molesta que o fagan os demais, pero hai algo do que sempre me queixo e é de non ter tempo.

¡¡¡NON TEÑO TEMPO !!!!

Non teño tempo de mirarme o espello,nin de cuidarme,poñendo cremas ou facendo a manicura....

Non teño tempo de ordenar,. limpar e cuidar a casa comoa min me gostaria....

Non teño tempo de facer as manualidades, cousas de costura e actividades criativas que me gostan....

Non teño tempo de charlar e pasar tempo con amigas, porque as estou perdendo....

Non teño tempo de ocio propio.....

Non teño tempo nin de estar un pouco soa.

Estou tan ocupada con todas as cousas importantes da vida que me fai perder tempo laboral, porque en algún momento do dia necesito pensar, meditar, organizar a vidad para que funcione... e necesito estar tranquila para todo iso.

As veces, son sincera tamén me queixo, ainda que en silencio, ...dos cartos....

¡ si  eu fose rica....!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario