DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

domingo, 1 de abril de 2012

BLOGGER MANIA




Teño que recoñecelo. Estou enganchada o varios blogs. Un deles BABALLA, que edita un post cada día, e non falla e os domingos un resumo da semana. As veces interesame oque di ou non ,pero na páxina ademais engancho con outros que actualizan constantemente a frecuencia das edicións dos blogs favoritos.

Creo que vou a intentar facer algo parecido, entendase:
  1. publicar a diario.
  2. clasificar os post por temas
  3. sacar fotos de actividades que fago.
  4. gardalo todo apor si acaso
Vexo cousas tan bonitas e creativas, que me inspiran para todo e fan que a rutina do dia a dia sexa un pouco mais interesante.
Planeo facer moitas das cousas que aparecen e me gostan, incluso compro o necesario para levalas a cabo. Algunhas poucas as fago e a maioria as gardo para outra ocasión.
Estou encantada con esta nova  actividade.

Ningún comentario:

Publicar un comentario