DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

domingo, 15 de abril de 2012

DECORAR AGASALLOS

A papeleria en xeral, é unha das miñas  debilidades, e descubrín como poñela en práctica e que chame a atención.
Cada vez que os nenos teñen un cumple agasallamos con contos ou libros dos que suelo ter acumulados na bolsa dos agasallos esperando oportunidade de ter dono. Merco lotes cando veñen os barateiros ó cole, gardoos na despensa dos agasallos e cando xurde unha oportunidade sempre teño para sair do paso.
Selecionamos o conto según idade e preferencias e facemos un paquete moi bonito. Acaba  sendo éxito seguro.
Xa copiamos ideas en varias ocasións. Aquí hai algúns exemplos sinxelos de facer, con pucos materiais e moi bonitos



2 comentarios:

  1. ao igual que ti eu tamén son galega e dende agora sigo o teu blog.
    Se che interesa poder ollar o meu espazo http://galizaenfeltro.blogspot.com.es/
    Un bico enorme dende A Estrada

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moitas grazas por facerte seguidora. Eres a primeira e non sabes a ilusión que me fai. Gustoume moito o teu traballo. De feito eu tamén teño un broche de fieltro dunha "galeguiña" pero merqueino nunha tenda de bisuteria en Pontevedra e dubido moito que sexa túa. Unha magoa. Unha grade aperta.

      Eliminar