DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

domingo, 13 de novembro de 2011

O OUTONO E O RETORNO Á RUTINA


A miña vida nunca se contabilizou por anos.  Sempre o fixen por cursos.
Co comezo dun novo curso escolar empezo sempre unha nova etapa, novos retos, novos obxectivos.

Este ano , este curso, estou moito mais asentada no traballo, no meu ámbito laboral .SIn embargo  tiñamos cambios encanto a M, e á súa nova situación esccolar, que está levando divinamente, por certo.

Pero non collin o ritmo hasta que chegou o outono, e chegou este ano, tarde e de repente.  Xa nos chegou o frio, o vento, achoiva e olor a castañas. E estamos desexando ver o outono de verdade o outono do Caurel.

Cada vez me gosta mais o outono, o inverno, a monotonia da casa, as rutinas semanais.

Cada vez estou mais contenta na miña casa, cos meus nenos e o meu home. Cada vez teño menos necesidade de sair, de ver xente ou escaparates, de estar na rúa.










Ningún comentario:

Publicar un comentario