DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

mércores, 15 de agosto de 2012

ENVEXA SANA

Ante todo quero deixar claro que me gusta o piso que teño e estou encantada coa miña casa.
Pero acabadas as vacacións toca recoller todos os cachivaches utilizados na viaxe, ordear a casa e aprobeitar o tempo antes de comezar a traballar para poñer as cousas en orden e sobrew todo facer sitio para continuar acumulando cousas.

E  ao ver certos espazos caeme a cara de envexa
mirade que armario!
























E que me decides de este cuarto da plancha

Source: decorpad.com via Zaidah on Pinterest
E o orden desta despensa?




E o armario dos materiais de manualidades?


É para ter envexa ou non?

Ningún comentario:

Publicar un comentario