DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

luns, 30 de xullo de 2012

POR QUE FAGO ISTO


 
Entre o meu repaso diario de blogs que me gustan atopei varios post  nos  que, as súas autoras, fan referencia aos motivos polos que cada unha delas ten o seu blog.
E eu tamén me puxen a pesar porque fago o meu.
Normalmente comezaron, en moitos deles, porque venden algo.
 Eu non vendo nada nin teño interese ningún en complicarme a vida con nada semellante,
aínda que conseguira facer algunha cousa tan ben como para poder vendela.
Non teño interese ningún en ter publicidade nin nada parecido.
Teño claro que o fago para min e solo para min.
Sin embargo elégrome de que suba algo o número de visitas e supoño que no momento en  que alguén se decideu a facer un comentario hasta me puxen nerviosa, ou cando apareza algún  seguidor/a levarei unha gran ledicia.
Por que esa necesidade de mostrar certas intimidades?
Esta especie de anonimato ten un poder especial.
Tampouco teño claro os límites do mesmo: non sei si o que quero e dar datos persoais, ou poñer fotos de nos ou non.
Supoño que a medida que o blog vaia evolucionando podo ir decidindo como quero enfocalo.
De mometo fasciname esta posibilidade de ensinar e dicir o que realmente me pete.
Creo que son mais feliz dende que sigo os meus blogs favoritos e dende que eu fago o meu.
Pode que sexa unha copiona pero cando  vin  o que outras facian
pensei en que eu, tamén queria facer algo semellante, e por que non?
Paso uns ratos estupendos e iso vale moito.
Algunha veces leo posts neses blogs cos que me sinto tan identificada, que creo que si me puxese a explicar o mesmo non cambiaria nin unha coma.
    Todos son diferentes, como cada unha das súas autoras e as súas circunstancias vitais.
    E todas elas teñen algo especial.
     
     
AS MIÑAS RAZÓNS PARA FACER O BLOG
  1. Sérveme para ter organizados os meus blogs favoritos, e así poder votarlles unha ollada ao que me gusta e me interesa.
  2. Sei cando un de eses blogs favoritos ten un post novo, e así estou ao tanto das novedades.
  3. Para min é como ter unha revista personalizada,na que podo escoller ver solo o que de verdade me gosta, é como ter un índice das cousas que me interesan.
  4. Síntome menos soa dende que o fago.
  5. Mántenme un pouco actualizada coas novas tecnoloxias. Xa sabes ou te moves ou caducas. Cada dia aprendo algo.
  6. Cubro a necesidade diario no que solo me lamentaba. aquí ao contrario mostro o que me gosta.
  7. ..
  8. ...
  9. ...  seguro que se me van ocurrindo moitas mais

Ningún comentario:

Publicar un comentario