DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

martes, 19 de xuño de 2012

IDEAS, IDEAS.... E FALTA DE TEMPO

Estou desexando ter vacacións.
Pero non pensedes que para non facer nada.
Todo o contrario.
Estou desexando estar de vacacións para ter tempo de facer todas as manualidades, actividades de costura, de fotografia, organizar os centos de fotos que teño por ahí, e varias ducias mais de cousas que teño pendentes e pensdas.
Para organizar a viaxe cos nenos e facer un caderno de viaxe con eles.
Para facer un montón de recetas novas...
En fin para facer todo o que a rutina diaria e a falta de tempo non me permite.

Bueno, e sendo sincera, tamén para non facer nada ....



Ningún comentario:

Publicar un comentario