DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

martes, 12 de xuño de 2012

ALL FOR CAKES

Os que somos de provincias temos certa envexa das cidades grandes posto que nelas hai tendas especiales e moi especializadas que nos non temos.
Agora en Pontevedra temos unha tenda na que hai todo o que poden imaxinar
 para as fans da reposteria.
Non so podemos  mercar os moldes, e utensilios variados, os adornos, senon que tamén preparan os doces por encarga para calquera tipo de evento.
Proximamente terán tenda online e o mellor de todo é que van a organizar talleres tanto para adultos como para nenos de cupcakes e decoración de galletas.
Os meus fillos xa están desexando facelos, e eu tamén para perfeccionar a miña técnica
 que voa falta me fai.


                                                     http://allforcakes.blogspot.com.es/

O local é precioso e a dona encantadora,
incluso me agasallaron con un mandil coa primeira compra.



Non deixedes de visitar a tenda fisica , si podedes, e si non, a súa páxina web.




2 comentarios:

  1. Amiga, muchas gracias por dedicar estas líneas a mi persona y All for Cakes. Espero estar siempre a la altura de las expectativas de todas las reposteras profesionales y aficionadas que me visitan. Un abrazo !

    Elena

    ResponderEliminar
  2. Es un placer compartir con los demás las cosas que nos gustan.

    ResponderEliminar