DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

luns, 14 de maio de 2012

MUNDO BLOGER

¿Por que me gosta tanto o mundo dos blogers?

Non poderia dicir  unha soa razón. Quizais por que estou algo soa e mirar blogs de outras persoas ou facer o meu propio sustitue conversas con amigas. É como si estivese olleando una revista con unha amiga e comentaramos as fotos, as ideas...
De uns blogs aprendo, de outros copio, en outros inspirome, e en outros riome, pasoo ben con calquera deles e axundanme a ser mellor e mais feliz.
E como ter sempre alguén ó lado que sempre disfruta coas mesmas cousas ca min.
Unha amiga , ou moitas, as que lle gosta o "marujeo", a costura, as manualidades, a moda,  a casa, a cociña,... igual, igual ca min.
E iso é unha gozada.
Incluso cando vexo algo en varios blogs diferentes nun espacio curto de tempo penso: esto é como cando unha amiga che di "sabias..." e ti dis "si, si.. xa me enterei...."
¡¡¡ Fantástico  !!!
Por outro lado está esa sensación de doble vida.
Por un lado está a vidad real, o traballo, a casa, o marido, os nenos... e por outro este mundo virtual, tan cercano e tan extraño ó mesmo tempo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario