DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

domingo, 6 de maio de 2012

DIA DA NAI

Hoxe é o día da nai.
Quero mostrar un video moi bo para celebralo.
Un recoñecemento enternecedor dos sacrificios que facemos as nais polos nosos fillos e das recompensaa que temos de velos medrar e acadar éxitos.



Tamén do duro que é ser nai en condicións de miseria.
No blog de  charadas  tendes un artigo conmovedor.


Acabo de ler un post, co que me sinto tan identificada que si o intentase escribir eu non me sairia mais igual, salvando a diferencia en canto a competencia lingüistica, que é mellor que a miña, evidentemente. Quedavos ahí por si queredes sorir un pouco no dia da nai, sentirte identificada e compartir os mesmos propositos


                                                                       mividaconhijos

Ningún comentario:

Publicar un comentario