DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

luns, 2 de setembro de 2013

NOVO CURSO !!!

Mañá comezo a traballar.
Comeza un novo curso que para min é como un novo ano.
Os nenos aínda poden disfrutar duns días máis de relax, antes de voltar á rutina.  Estarán a cargo dos avós estas mañáns hasta que o día 11 comecen o curso.
Haberá novidades para eles porque M cambia de profe,( a ver si este ano temos sorte), e S cambia de cole e pasa para o cole de Primaria, o cole dos maiores...
A que menos novidades terei serei eu que sigo no mesmo cole, facendo o mesmo traballo. De todos modos cada curso é diferente e teremonos que enfrentar cada día a algo novo.
 
Sempre que comezo teño xa preparada a miña nova axenda. Eu sen axenda (en papel...) non son ninguén, porque  teño que ter todo apuntado para sentirme segura.
Pero este ano non a teño porque levo todo o mes esperando que chegara o día  2 de setembro ás 0:00 para poder encargar a nova axenda de curso escolar feita por muymolon.
De modo que terei a sorte de disfrutar dun dos  seus estupendos, orixinais e positivos obxectos.
E esta axenda promete por dentro e por fora.
Os rapaces de Mr. Wonderfull superanse día a día.
Son alegres, positivos e rezuman ilusión por todas partes.
E como xa son as 0:00 vou a por ela aquí.


Ningún comentario:

Publicar un comentario