DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

domingo, 24 de marzo de 2013

ESTE BLOGUE





Non sei como seguir con este blogue, non sei por que camiño tirar.  Pareceme caótico e sen sentido.
E non sei si quero que sexa algo insustancial como hasta agora, si simplemente unha recopilación de recursos e cousas bonitas, ou algo máis persoal.
As veces penso que debe ser todo iso, e as veces simplemente penso para que.
Estas vacación tiña pensado darlle unha volta. Personalizar a cabeceira con algunha idea que teño, pero como non vai a poder ser...
A ver si apartandome de todo isto uns días me ven a inspiración, ou avandono todo.
Agora que o penso ... cada blogue que suelo visitar e un reflexo da autora, e supoño que o mesmo pasarácon iste. É algo caótico porque a miña vida e tal cúal así. Moitos plan e ideas pero que non se levan a cabo porque non dou para máis. Estou soa para demasiadas cousas e teño que deixar algún lastre polo camiño.
Sólo teño que pensar cal e o que solto de todo, o que é superficial  e prescindible.
Creo que teño que pensar, de novo, os motivos de facer esto, das cousas positivas e negativas que ten e do que estou disposta a facer e o que non.

1 comentario:

  1. Hola

    Quería escribirte un mail pero no lo he encontrado así que te lo digo por aquí, me alegra decirte que te he concedido el premio Liebster award!
    Muchas felicidades, te dejo un link de mi blog donde explico lo que es y que es lo que tienes que hacer.

    http://papelysuenos.blogspot.com.es/

    Un saludo,

    Patricia. (Papel y Sueños)

    ResponderEliminar