DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

venres, 3 de xaneiro de 2014

OS PROPÓSITOS PARA 2014

 
 
Tódolos anos me fago os mesmos propósitos.
Poderian ser estes
 
 
Son sempre os mesmos porque non os cumplo nunca.
 Ás  veces nin sequera o chego a intentar.
Outras veces planifico e organizo, e incluso empezó pero non son constante e avandono.
Supoño que como todo o mundo...
Pero este ano, teño un propósito diferente.
 
QUERO SER MAIS ASERTIVA!!!
 
Porque estou farta de calar moitas cousas, que non me gostan por medo a ofender, e evitar certas reaccións dos demais. E estou farta porque non quero que pareza que estou de acordo, que comparto esas ideas.  Quero defender o que penso e o que sinto en todo momento, eso si, sen ofender a ninguén (de ahí a necesidade de mellorar a miña asertividade).
Non quero calar cando escoito a compañeiros dicir  burradas.
Non podo evitar que os demais pensen como pensan pero si que se corten un pouco co que din e sobre todo en como o din.
 
E cando non me goste penso dicilo!


Ningún comentario:

Publicar un comentario