DIARIO DUNHA MULLER OCUPADA


Entre o soto e o faiado hai un espacio para cada cousa, cada ocasión e cada actividade.
Entre o soto e o faiado está toda a miña vida.

sábado, 17 de novembro de 2012

BRANCO, BRANCO

Como me gustan as casas brancas!!!
 
 
Pero brancas, brancas....
Eu teño as paredes de toda a casa  brancas, pero  como as portas, os armarios e o rodapés son de madeira non fai o efecto que a min me gusta.
Pensei moitas veces en pintalo todo, e ao voltar das vacacións estaba case decidida, pero dame algo de medo, por un lado a arrepentirme e por outro ao traballo que conleva, por que, por suposto, tería que facelo eu xa que non hai presuposto para un pintor.
 
Baballa atreveuse a facelo e armouse de valor e o resultado é estupendo.
Volvín a animarme un pouco mais.
Mirade como lle foi a cousa e como explica o proceso, aquí
 


Ningún comentario:

Publicar un comentario